Witamy w sklepie wystroju wnętrz. Od 2000 roku

0 szt.

Serwis klienta > Reklamacje
ARANŻACJE KOLEKCJE TWÓJ PROJEKT
| Portfolio | Rejestracja | Zaloguj

Reklamacje (dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25.12.2014 r.)
_____________________________________________________________________________________________________________

Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

1. Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia produktu do Kupującego bez wad. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym art. 556 i 5561- 5563. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
2. Każdy zakupiony produkt w e-sklepie jest objęty gwarancją producenta. Długość okresu gwarancyjnego jest określana przez producenta i różna u poszczególnych producentów.
3. Reklamacja może być złożona poprzez:
a). wiadomość e-mail na adres bellezza@bellezza.com.pl
b). w formie listownej, pocztą na adres: ul. Piastowska 66 G/10, 80-363 Gdańsk
Formularz reklamacji do pobrania tutaj
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży
danych kontaktowych składającego reklamację
5
. Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciagu 14 dni od daty jej złożenia.
7. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:
ul. Piastowska 66 G/10, 80-363 Gdańsk

Reklamacja (dotyczy Umów Sprzedaży zawartych do 24.12.2014 r.)
______________________________________________________________________________________________________________

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

1. Kupujący ma prawo do reklamacji kupionego produktu na podstawie niezgodności towaru z umową, lub na podstawie uszkodzeń wynikłych z normalnego użytkowania zakupionego towaru w okresie do 6 miesięcy od dnia zakupu.
2. W przypadku wykrycia wady produktu podczas użytkowania lub montażu prosimy wcześniej skontaktować się z naszą firmą telefonicznie lub e-mailowo.
3. Aby zgłosić reklamację drogą mailową kliknij na link.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są na drodze pisemnej.
5.Do zwracanego towaru należy dołączyć:
pisemne, podpisane oświadczenie reklamacji. Tekst oświadczenia do pobrania tutaj.
kopię dowódu zakupu: paragon lub faktura VAT.
6. Konsument wysyła reklamowany towar na własny koszt. Przesyłka powinna być ubezpieczona, dodatkowo z naklejką "Ostrożnie Szkło".
7. Towar powinien być odesłany na adres zarejstrowania firmy Bellezza czyli:
Bellezza ul. Piastowska 66 G/10, 80-363 Gdańsk
Wskazane jest wcześniejsze poinformowanie telefoniczne lub e-mailem.
8. Jeśli reklamowany towar nie posiada oryginalnego opakowania, ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.
9.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana, sklep bellezza.com.pl zobowiązuje się, na podstawie gwarancji, nieodpłatnie naprawić artykuł lub wymienić na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwrócić pieniądze. Niemożliwe może się okazać wtedy, gdy dany artykuł nie będzie już produkowany przez producenta.
10. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego stosowania, niezgodnego z przeznaczeniem określonym przez producenta towaru, zastosowania niewłaściwych źródeł światła, czy nieprawidłowego montażu.
11. Czas oczekiwania na naprawę lub sprowadzenie nowego produktu może trwać od 1-go miesiąca do 5-ciu miesięcy w zależności od jakiego producenta produkt jest sprowadzany.
12. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej produkt jest wysłany Kupującemu firmą kurierską na koszt:
Sklepu - w przypadku uznania reklamacji, wady, która wystąpiła bez winy Kupującego.
Konsumenta - w przypadku gdy wada produktu powstała np. na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania itp. (z winy Konsumenta) lub w przypadku, gdy podczas testów w dziale serwisowym wady nie stwierdzono.

Sklep z lampamiSklep z lampamiSklep z lampamiSklep z lampami
specjalizuje się w luksusowym i pięknym oświetleniu, wyjątkowych meblach i artykułach do dekoracji wnętrz. Nadają one niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju klimat, bez względu czy wnętrze urządzone jest w stylu tradycyjnym, mieszanym czy nowoczesnym. Współpracujemy z najpopularniejszymi i znanymi projektantami i producentami oświetlenia, mebli i dodatków dekoracyjnych, ponieważ ich kunszt jest chwalony na całym świecie.

Wykonanie: Firma Spektrum

^ firma godna zaufania
Nasza strona korzysta z plików cookies w celach zbierania statystyk odwiedzin. Możesz wyłączyć korzystanie z plików cookies przez naszą stronę zabraniając do nich dostęp poprzez odpowiednie ustawienia w Twojej przeglądarce stron Więcej...X